poniedziałek, 13 października 2014

Koszamrnie drogie meble

Ostatnim czasem chciałam zrobić remont u siebie w mieszkaniu. Odmalować ściany jak również wymienić meble, które już posiadają z 10 lat. Udałam się wiec do http://hotelwradomiu.pl/imprezy-firmowe-sala-konferencyjna salonów meblowych. Najpierw poszłam do takich popularnych marek jak OBI, natomiast nie mogłam odkryć tam nic fajnego. Wręcz te kolory farb były z wszystkich spółek takie same. Okazało się , że u nas w mieście jest market, który rozlewa farby są one bardziej wydaje i można tak de facto dostać kolor jak nam się podoba. Ale pomijając kolory i malowanie bo to sprawy takie czysto techniczne.

Wybrałam się tam gdzie uwielbiam najbardziej. Sklepy meblowe i akcesoria w nich. O realnie niektóre meble, łóżka były przepiękne, natomiast koszty mnie zamurowały. Proste łózko nic specjalnego to koszt 1000 złotych oczywiście bez materace, który wymaga dużego nakładu pieniężnego. To co mi przypadło do gustu przeszło cenowo moje najszczersze nadzieja. Musiałbym chyba w totka wygrać żeby stać mnie było na takie wyposażenie w moim mieszkaniu. Dlatego udałam się do tańszych salonów i kupiłam meble tzw do skręcanie. Nie odbiegały one dużo designem, ale ceną jak najbrzydziej. Natomiast po postawieniu ich w moim mieszkaniu prezentują się ślicznie. Ale kogo stać żeby za łózko bez materaca zapłacić 4000 tys jakich absurd, jak u nas pensja to 1500 złotych. Albo są takie marzże, albo są u nas w państwie ludzie bardzo bogaci. A co Państwo o ty sądzicie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz